sâmbătă , 20 iulie 2019
NEWS ALERT

FENOMENUL DE “BULLYNG”, DEZBATERE ÎNTRE ELEVI ȘI POLIȚIȘTI

Polițiștii din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Mehedinți au desfășurat sâmbătă, 16 martie o  activitate instructiv-educativă în scopul de a informa și preveni elevii de la mai multe unități de învățământ din Mehedinți cu privire la fenomenul de bullyng, din ceîn ce mai des întâlnit în școli.

97F83A3E-9E7B-416D-9647-3D8BCC043D8DPartenerii de dialog ai elevilor au fost ofițerii specialiști din cadrul Compartimentului de Analiză și Prevenire a Criminalității, iar acțiunea s-a desfășurat în cadrul Proiectului *”Strategii de atenuare a fenomenului de bullying”*, finanțat prin programul european Erasmus+, care se derulează în parteneriat cu Asociația elevilor mehedințeni.

A037A12D-F285-4646-A665-94E0F590CB9B

Evenimentul a avut loc în localitatea Izverna unde au participat elevi și cadre didactice de la unități de învățământ preuniversitar din județul Mehedinți.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Inspectoratului Județean de Poliție Mehedinți, Nicolae Lohon, subiectele abordate au avut un caracter interactiv, fiind dezbatute teme precum : cauzele și efectele fenomenului de bullying, prevederi legislative în cazul infracțiunilor de hărțuire, șantaj, amenințare, lovire etc, asociate fenomenului, modalități de intervenție și contracarare, dar și comunicarea în mediul online, respectiv cyberbullying.

F573F626-EF73-4745-9D3D-3C326D699688Elevii au fost interesați de cunoașterea legislației în domeniu, modalitățile de intervenție polițienească în astfel de cazuri, rolul altor instituții specializate care pot oferi ajutor, condițiile autoapărării, a emiterii unui ordin de protecție, dar și alte aspecte preventive.

loading...


Lasa un Comentariu

E-mailul tau nu va fi publicat. Campurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top