sâmbătă , 29 ianuarie 2022
NEWS ALERT

FOTO: CONSILIUL JUDEȚEAN MEHEDINȚI A LANSAT BRAND-UL JUDEŢULUI LA TÂRGUL DE TURISM ROMEXPO

Consiliul Județean a participat la Târgul de Turism de la Romexpo, care a avut loc în perioada 25-28 februarie, eveniment în cadrul căruia s-a lansat Strategia de Branding a Județului Mehedinți, un instrument pentru promovarea turistică a regiunii.

targ2La eveniment a participat președintele Autorității Naționale pentru Turism, Anca Nedea Pavel, dar și brand ambasadori ai județului, Aurelian Temișan și Adrian Enache, standul fiind. Standul a fost  vizitat și de Ilie Năstase, ambasadorul turismului românesc, a cărui curiozitate a fost stârnită în timp ce vizita târgul.

”De fiecare dată când o regiune dorește să creeze o destinație, este încă un moment de succes pentru turismul românesc. Începutul este greu, avem mai multe exemple în România. Viitorul este al destinațiilor pe regiuni, viitorul este al eforturilor pe care le fac autoritățile locale împreună cu asociațiile patronale în a investi în crearea unui brand și a unei destinații care să atragă resurse financiare, circulație turistică care generează vizibilitate, creare de locuri de muncă și astfel se mișcă economia. România are foarte multe de oferit, județul Mehedinți are foarte multe de oferit. Clar, viitorul este al destinațiilor regionale.”, a declarat Anca Nedea Pavel, președintele Autorității Naționale pentru Turism.

targ 4

TARG7

Mai mult, președintele ANT a subliniat necesitatea prezenței la târgurile de turism nationale si international  pentru o promovare turistică reală: ”Toate regiunile sunt importante, iată județul Mehedinți vine cu o salbă de oferte și de valori, de cultură, de autenticitate și resurse geografice, să amintim de Clisura Dunării, sunt foarte multe de descoperit de cautătorul avid de cultură, de aventură, așa cum este consumatorul de travel de pe piețele internaționale”, a mai spus șefa ANT.

trag 3

La târgul de turism de la Romexpo, s-a lansat strategia de branding a județului Mehedinți și a proiectului #prinMehedinți susținut de consilierul județean Ionuț Sibinescu. Totodată, au participat două din cramele reprezentative pentru județul Mehedinți, crama Roy & Dâmboviceanu Corcova și Vie Vin Vînju Mare care au pus la dispoziția vizitatorilor spre degustare câteva din sortimentele lor de vinuri alese.

targ 6

targ5

Primaria Șișești a participat cu o expoziție de ceramică de Șișești, în timp ce Primaria Ponoarele a susținut un moment artistic cu ansamblul de copii “Liliac de la Ponoare”, cărora li s-au alaturat tinerele voci din Mehedinti, Ingrid Boengiu și Isuf Luiza, ce au emotionat publicul prezent la târg. Centrul Cultural Nichita Stănescu a asigurat frumoasele costume populare specifice zonei noastre.

Aceasta Strategie de Branding reprezintă un prim pas pentru consolidarea unei promovări turistice integrate la nivel de județ, armonizând imaginea regiunii și în același timp punând la dispoziție instrumente de identitate vizuală pentru toți actorii interesați și angrenați în activitățile turistice. Astfel că acest concept oferă mai mult un mod de a face lucrurile decât un produs finit, fiind propusă o identitate versatilă care să se poată dezvolta în timp și care să poată funcționa într-o multitudine de contexte. În acelați timp, depunem eforturi pentru a crea un grup de inițiativă la nivel județean, coordonat de către Consiliul Județean Mehedinți, în cadrul căruia să adunăm toți actorii cu roluri în activitatea turistică și în promovarea acestui județ. Obiectivul acestui demers este tocmai crearea de infrastructură turistică și promovarea corespunzătoare a potențialului turistic enorm al zonei noastre.”, a declarat pre;edintele Consiliului Judeéan Mehedinţí, Aladin Georgescu.

targ1

Totodată, şeful CJ Mehedinţi a arătat că îşi propune să dinamizeze activitatea turistică a judeţului, acest demers având ca finalitate crearea de locuri de muncă şi dezvoltarea economică a judeţului.

„Grupul de inițiativă pe care îl formăm acum la nivel județean va reprezenta și un nucleu în care vom stabili liniile de acțiune privind dezvoltarea turistică a regiunii, vom propune soluții și vom lua toate măsurile necesare pentru a dinamiza activitatea turistică a județului nostru. Potențialul de dezvoltare este imens, iar această ramură a economiei trebuie încurajată și susținută pentru că poate contribui la crearea de locuri de muncă, la impulsionarea antreprenoriatului și a creșterii numărului de IMM-uri. Toate acestea sunt un plus.”, a concluzionat preşedintele CJ Mehedinţi, Aladin Georgescu.

 

 

loading...


Lasa un Comentariu

E-mailul tau nu va fi publicat. Campurile marcate sunt obligatorii *

*

Scroll To Top